شرایط گارانتی و اعلام خرابی دستگاه معیوب

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. شرایط گارانتی و اعلام خرابی دستگاه معیوب

اعلام خرابی دستگاه معیوب توسط مالک دستگاه :

مشتری گرامی، ابتدا شرایط گارانتی را به دقت مطالعه نموده و سپس جهت رفع عیب دستگاه خود به نزدیکترین نماینده خدمات پس ازفروش ما مراجعه نموده و یا بصورت پیامکی در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ و …  با شماره 09120349079 در تماس باشید.

درصورتی‌که امکان مراجعه به مراکز خدمات ما را ندارید، فرم زیر را به دقت تکمیل کرده تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را به شما بدهند. لازم به ذکر است که شرایط گارانتی را به دقت مطالعه فرمایید :

شرایط گارانتی :

گارانتی محصول در شرایط ذیل مورد تائید شرکت نمی باشد:

  1. نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه تغییر درشکل ظاهری دستگاه
  2. خرابی در اثر استفاده از امکانات جانبی تائید نشده از سوی شرکت سازنده و شرکت گارانتی کننده دستگاه
  3. اقدام به سرویس، تعمیر یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز
  4. افتادن، ضربه و هرگونه تماس با مایعات ورطوبت خوردگی دستگاه
  5. زوال تدریجی محصول در اثر سایش ،گسستگی و زنگ‌زدگی
  6. تغییر یا دستکاری شماره سریال (IMEI)
  7. خرابی در اثر رعایت ننمودن هر یک از دستورالعمل‌های مندرج در دفترچه راهنما
  8. دستگاه در قبال هرگونه خرابی ناشی از ساخت گارانتی می‌گردد.
  9. گارانتی محصول تنها در بر گیرنده قطعات و اجرت رایگان در طول دوره گارانتی می‌باشد.
  10. گارانتی تنها شامل گوشی یا تبلت بوده و ملحقات از قبیل باتری و شارژر و غیره شامل گارانتی نمی‌باشد .
  11. استهلاک تدریجی کالا ازقبیل سایش-شکستگی و رنگ‌رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.
  12. خرابی صفحه نمایش تا سه پیکسل در صفحه نمایش شامل گارانتی نمی‌شود.
  13. قطعات جانبی مثل باطری – شارژر – هندزفری – کابل تغییر … شامل گارانتی نمی‌باشد.
  14. روت کردن IMEI دستگاه موجب ابطال گارانتی می‌شود.

اعلام خرابی دستگاه

  • Date Format: YYYY dash MM dash DD
  • رمز ورود دستگاه یا الگو (پترن) را به ترتیب وارد کنید.
  • شماره سیم‌کارتی که دستگاه تحت مالکیت آن قراردارد.
فهرست